آی آر نی نی

۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

پنج دلیل موفقیت استامبلstumbleupon


1- سهولت در رای دادن : لازم است بیشتر توضیح بدهم؟ وقتی شما از یک سایت خوشتان می آید روی رای مثبت و وقتی خوشتان نمی آید روی رای منفی کلیک می کنید و بقیه امور بصورت خودکار انجام می شود. این روش نسبت به سایر سرویس ها بسیار آسان تر است.

2- مثل شرکت در لاتاری است : وقتی شما با دستگاه های شانس (Jackpot) بازی می کنید تا زمانی که عکس های آن ثابت نشوند شما نمی دانید چه امتیازی خواهید گرفت. یا به عبارتی ممکن است همان پول بازی را هم از دست بدهید شاید هم کلی پول نصیبتان شود. ولی استامبل مثل شرکت در لاتاری است و شانس شما را برای برنده شدن خیلی خیلی بالا می برد.

3- یک شبکه اجتماعی قدرتمند است : می توانید دوست های خود را به لیست دوستانتان اضافه کنید و ببینید آنها چه صفحاتی را مرور می کنند و دوست دارند ، سایت ها را نقد کنید ، برای دیگران پیغام بگذارید و با آنها صحبت کنید و… اما نکته لذت بخش تر این است که اجباری برای اجتماعی بودن یا فعالیت در سایت نیست. می توانید هیچ دوستی نداشته باشید ، هیچ سایتی را نقد نکنید و هیچ پیغامی ندهید و حتی به سایتی که می بینید رای هم ندهید فقط روی دکمه !Stumble کلیک کنید و لذت ببرید.

4- جوی دوستانه دارد : اگرصفحات استامبل را مرور کنید خیلی زود متوجه می شوید که طرف داری بی جهت یا بر اساس سود و منفعت جویی های تجاری ، سیاسی و… خیلی خیلی کمتر از سایر سایت ها است. آنچه نوشته می شود یا به آن رای داده می شود کاملآ بی طرف است به همین دلیل شما محکوم به دیدن صفحاتی که آنها می خواهند ببینید نیستید.

5- دسته بندی موضوعی : من خیلی از سایت های شبیه استامبل را امتحان کرده ام اما هیچ کدام از آنها به اندازه استامبل شما را به آنچه می خواهید نزدیک نمی کنند. می توانید به سادگی گزینش کنید که می خواهید مطلبی که به شما نشان می دهد در رابطه با چه باشد و استمابل بهترین های آن را به شما نشان خواهد داد. این دقیقآ مثل این است که مثلآ به جای اینکه در روز تولدتان یک سری کادو بهتان بدهند کادو هایتان را خودتان انتخاب کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر